Header Ads


recent

ISTIMEWA BUAT SESEORANG YANG MEMAHAMI
















Di keheningan malam
Di temani bintang-bintang berkelipan
Aku masih sendiri.......
menanti hadirnya bulan yang menjadi hamparan kasihku

Dan kusedari..
.Betapa berertinya dirimu padaku..
Tiap saat dan tiap waktu aku ingin melihat kehadiranmu..
Dalam gurauwan,dalam senyuman dan selalu ada bila sahaja ku buka mata

Diseluruh nafas hidupku ..
kau hadir menemaniku....
membuat ku terbuai oleh perasaan yg tak pernah ku rasai

Saat ini ....
Jarak yang jauh bukannya penghalang..
Dalam rindu ini..
Kutitipkan mimpi rinduku padamu Yang kini hanya untukmu

Duhai malam....
kemanakah kau sembunyikan Bulan?
Dimanakah bintang menggantungkan bulan ?
Tak dapatkah kita sama merasakannya....

Hanya padamu ku inginkan bisikan sesuatu
Seperti kata pelangi..
ku kan selalu datang di tiap pagi mu....
Seperti kata malam..
ku kan gelap dan siang menemani indah mu.....

Walau aku tak mampu bersuara
Di sini aku terus selalu menyimpan setiap senyuman manismu
yang selalu rindu tatapan matamu
Dan tak kan pernah pudar walaupun angin berlalu dan kabus menyelimutiku

Ku lakukan yang terbaik untukmu..
begitulah aku..
begini juga aku...
walau tak sempurna.....itulah AKU

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.